بررسی رنو Options

Wiki Article

بررسی فنی نسل ششم میتسوبیشی گالانت (سوسماری)/ ستاره ای از دوران طلایی

بررسی اسپیکر و هدفون بررسی پوشیدنی بررسی تبلت بررسی تلویزیون بررسی سخت افزار بررسی لپ تاپ بررسی موبایل ویدیو

رنو داستر دارای گارانتی ۵ ساله/۱۵۰۰۰۰ کیلومتری، گارانتی زنگ زدگی ۶ ساله، فواصل سرویس ۱۵۰۰۰ کیلومتری و برنامه سرویس ۳ ساله/۴۵۰۰۰ کیلومتری است. بنابراین بله، رنو داستر قابل اعتماد است.

به عقیده من با در نظرداشتن بازار خودرو و محدودیت های آن قضاوت منصفانه ای از رنو ساندرو نشده و کاملا قرض ورزی صورت گرفته است.

بابا تو رو خدا تمام جوانب رو در نطر بگیرین وقت نظر میدین نه اینکه احساساتی برخورد کنین بر اساس بخشی از واقعیات

اقا ایمان من هم نتونستم همچین مقاله ای که در اون بعد از چند سال کارکرد کره ای ها دوام بالا و کم خرجیشون را نشان داده باشند پیدا کنم.برعکس در همین مقاله جی دی پاور که اخیرا ارایه شده به وضوح نوشته کره ایها برخلاف ارزان قیمت بودن ، در دراز مدت خرج هاشون بسیار بالاست.

اشتباه شما وقتی به یقین خواهد رسید که کیفیت آن را لمس کنید.

سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است.

بعد دو سال که از سواری کلئوس ۲۰۱۴ میگذره، هر روز صبح برای روشن کردن این خودرو و لذت رانندگی با اون اشتیاق دارم…

هندلینگ خودرو نیز مثال‌زدنی و باصلابت است. در پیچ‌های تند می‌توان بدون احساس کم‌تعادلی، صدای جیغ لاستیک‌ها را درآورد.

این اتواکسمرس و…هم که میفرمایبد عیچ کدوم نیامده بعد از ۵ سال ببینه ماشبن در چه وضعیتی مونده ودر این مدت چه هزینه ها وایراداتی داشته.قبلا در همین سایت پدال یه بررسی جامع از نتاسج این مجلات و سازمان ها را تحلیل کرده بود.ضمناکولیوس ۲۰۱۱ به هیچ وجه شرایط نگهداری خوبی نداشت.دست یه جوان که همون موقع تازه گواهینامه گرفته وماشین اولیش کولیوس بوده.

تا سوارش نشی متوجه نمیشی که چه ماشین خوبیه. واقعا رگه های خودروهای ژاپنی رو در جای جای ماشین میتونی حس کنی….خلاصه اینکه

به نظر بنده ماشینی که برایش یک میلیارد پول بدهی و اینقدر کم امکانات داشته باشد و سواریش مثل پراید پنجاه میلیونی باشد و مخارجش بسیار بالاتر از پراید و تیبا باشد ارزش خریدن ندارد و بلکه ارزش دیدن هم ندارد و خودروهای چینی از رنو سرتر است مگر مشخصات رنو کولیوس آنکه بخواهیم پولمان را به دریا بریزیم که رنو بخریم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page